Strømlinjeform datainnsamlingen din gjennom automatiserte skjemaer

Forbedre brukeropplevelsen og forenkle prosessen for både avsender og mottaker med Addo Forms.

 Nikoline Astrid Lundberg 
Process Improvement Manager

Resirkuler og spar tid

Det er alltid flere og flere muligheter for å implementere digitale verktøy for å optimere dine daglige prosesser. Addo Forms er intet unntak.

Addo Forms kan brukes av selv de minst IT-kyndige og kan spare deg for mye tid. Når du har opprettet det første skjemaet for innhenting av kontaktinformasjon, samtykkeerklæring eller lignende, kan samme skjema brukes igjen og igjen – men samtidig tilpasses den enkelte mottaker.

Dette sparer deg for mye unødvendig trøbbel med utskrift og signering på den gamle tradisjonelle måten – med penn og papir.

"Det har blitt mye lettere å få informasjon fra våre ansatte og studenter."

Anette Nielsen, Lønns- og personalkonsulent i FGU Nordvestsjælland

Lukk avtaler raskere

En av de store fordelene med å ha dine arbeidsflyter digitale er at du kan spare mye tid ved å slippe å skrive ut alle dokumenter som må signeres. Du kan derfor administrere, sende og signere viktige dokumenter, samtykkeskjemaer eller spørreskjemaer uavhengig av hvor du er. Informasjon som er kjent på forhånd kan også synkroniseres i skjemaene, noe som forbedrer brukeropplevelsen og forenkler prosessen for både avsender og mottaker.

Det gir et forsprang når det gjelder innsamling av data. Det er uavhengig av om dataene skal innhentes fra en kunde i en annen del av landet eller en ansatt i en annen avdeling.

Eliminer menneskelig feil

Vi gjør alle feil – men noen ganger kan enkle feil være de mest irriterende. Å måtte sende dokumenter frem og tilbake på grunn av en liten feil er ganske stressende. Heldigvis kan de fleste feil elimineres, og du kan sikre at du får og får riktig informasjon første gang. Med Addo Forms kan du utarbeide forslag, tilbud, samtykkeerklæringer, KYC-skjemaer og sette opp mange andre skjemaer for innsamling av data – og tilpasse dem til det enkelte formål.

Ved å minimere menneskelige feil fra ligningen, kan du holde arbeidsflytene dine optimale – og samtidig så enkle som mulig for dine kunder, ansatte og andre brukere.

Følg viktige dokumenter

Det er ingenting verre enn å miste oversikten over viktige dokumenter, kontrakter eller potensielle avtaler. Enhver handling med skjemaene kan spores; når de mottas, åpnes eller signeres og registreres i en hendelseslogg. Da vet du alltid status på dokumentene du har sendt ut.

I tillegg kan automatiske påminnelser sendes. Så i stedet for å måtte følge opp hvert enkelt dokument, blir mottakeren automatisk påminnet om å svare på det som er sendt.

 

Opprett en gratis konto og prøv Addo Sign. Du kan også kontakte oss for å få en oline-demonstrasjon, slik at du med egne øyne kan se hvordan du kan bruke Addo Sign i HR.

keyboard_arrow_up