Gjør arbeidet med eiendomsforvaltning enklere

Hent inn signaturer digitalt og få oversikt over alle dokumentene automatisk.

Prøv gratis

Slik fungerer det

Enklere eiendomsforvaltning

Det kan ta mye tid å skrive ut dokumenter, putte de i konvolutter, sende de ut, vente på svar og deretter motta, skanne og arkivere det signerte dokumentet hver gang man trenger en underskrift.

Med digital signatur kan du automatisere og effektivisere hele prosessen.

Med Addo Sign kan du sende alt fra referater til avtaler og kontrakter til digital signering. Enkelt, raskt og sikkert.

6 gode grunner til å bruke Addo Sign i eiendomsforvaltning

Ingen ventetid

Få signaturen tilbake i løpet av få minutter

time-clock-circle

Automatiske påminnelser

Du trenger ikke å sende ut purringer – det skjer helt automatisk

alarm-bell

Send til flere mottakere

Bestem hvilken rekkefølge de skal signere i

human-resources-hierarchy-man

Spar tid og penger

Bruk mindre tid på å samle inn underskrifter

receipt-1

Den billigste løsningen på markedet

Ingen abonnementer eller bindinger

saving-piggy-dollars

Enklere arkivering

Signerte dokumenter arkiveres automatisk

office-folder

Spar tid med automatiske prosesser

Med Addo Sign slipper du å sende ut purringer selv om du mangler underskrift på ett eller flere dokumenter. Addo Sign håndterer det for deg.

Så snart alle parter har signert dokumentet, mottar de en elektronisk kopi. Dokumentet arkiveres også direkte i saks- og dokumentbehandlingssystemet ditt helt automatisk.

Kom i gang i dag

Prøv selv hvor raskt og enkelt det er å få avtaler signert digitalt

Opprett en bruker – det tar bare et par minutter.
De første 10 underskriftene er gratis. 

Prøv Addo Sign gratis

Se prisene våre her

keyboard_arrow_up